jag e hes

Idag e ja hes. De kom igår när vi va hos ida och calle, dara så där poff hes skit konstigt.
Men vi hade jätte kul, Loke va först reserverad ville inte men efter ett tag värmde han sig och kom in, då träffade han vidar som e typ ett halv år yngre och de hade jätte kul i hopp. Deras andra son svante sa att ronja va hans lillebror heheh de va lite roligt. Han kom fram till mig och sa att de där e min lillebror så söt.

Leo hade oxå kul dock hade han önskat att de fans en större kille eller tjej där att leka med men men han spelade musik och lekte så.

Innan vi drog va ja på interjuv för ett servis bonde i kista. De känndes himla bra men ja tror ändå inte att ja får det. Men man kan ju hoppas skulle vara skit kul, det e med dementa det jag vill jobba med.


Nej nu får man ta och göra sig i ordning idag får vi besök av titti och bogge med barn. Kan ju itne ha mina spandex byxor då  hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback