vabar

Idag så får jag vaba. Ronja e sjuk eller ja hon var det. I natt så spyde hon mellan 3,30 tll 5 så trode hon var magsjuk men när kilalrna kom in bid halv åtta så va hon hur pigg som helst hoppade och hade sig. Sen dess har hon itne kräkts utan är stt vanliga jag. Skit skumt men ja e hemma hur som man vet ju aldrig, mina barn ser man sällan på att de e sjuka.


igår var ronja hos läkaren med pappa för sitt utslag så en ny salva samt en dricka mot klådan. om detta inte hjälper blir det sjukhuset nästa sa läkaren. Men denna dricka kan ju läkaren glöma att ronja kommer dricka, hon som jag har svårt för de där med drick medecin. Ja smakade även för att se va de smakar hon iten fan e de tuggumi smak. Ronj tog en halv sked och sen nej blääääää sa hon och hurklade.


Nej om ja sak ta och ta hand om min sjukling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback