Så var det nytt år

Ja va ska man skriva?
Nyåret spenderade vi hemma som vanligt. Åt got bara vi, sen smälde vi lite små smällare med barnen innan säng dax. Ronja tyckte välldigt mycket om det, skrattade varje gång. Killarna gillade det med. Leo som vanligt viss e rädd blev inte rädd men ja de va små så de kasnke var därför. Sen natatde vi barnen och ja hade tvättstuggan. De bästa med nyår e att ingen ahr tvättstuggan så man får eller ja får och får men man kan ha båda stuggorna för sig själv skit bra tycker ja som inte firar hahaha.

Dagen efter va de jobb för mig men de va helt okej fick härlig storhelg ob så man klagar inte hahahaha.

Sen har de rullat på jobbat massa tyvär. Denna vecka slutar jag dock tidigt några dagar så de sak bli skönt. Men ja när ja skriver detta så ringer de från jobbet och frågar om ja vill jobba mer haha ironisk eller vad hahahaha.


Idag börjar jag 16 så lite segt men ja bara idag så. Visst gjorde det igår med men då var barnen hemma på dagen, Men men måste lämna de aja nu ska ja försöka göra något vettigt kanske?


Har börjat planera för sommaren som bär en liten /stor hemlis När vi e mogna kommer vi berätta om den hehee.



Och snart fyller ja ju år 25 år liksom herre gud ja e gammal, Fast leo tyller 7 i år OMG när fan blev han så stor snart e han 10 år liksom????? Jag e officielt gammal då

Kommentarer
Postat av: alexandra

Heeemlis? Tell me, tell me!

Jag älskar hemlisar=)



Usch jag blir oxå 25 i år=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback