Tillbax? förstunden vilket fall

Jag kommer då aldrig bli en bra bloggare. Lusten tryter och ja har ingen ork. Men skiver lite då och då kul att läsa senare ju.

Mycket har hänt sedan april då ja skrev senast. Loke har blivit 5 år stora killen. Ronja babblar på massa och är torr mycket. Fortfarande är det jag som inte är snabb nog eller hajar vad hon vill så då blir det olyckor. Men de går framåt tills hon e 2 tror ja nog hon e tor men lite tur hehehe.

om 10 dagar gifter vi oss omg liksom? De mesta e fixat förutom maten men den kan iten fixas nu ändå, grisen är dock skjuten så alltid något. Känns kul men nervöst men så ska det väll kännas?


Nu har gubben samt barnen semester skönt för de. själv får man jobba. men nästa fredag e sista dagen även för mig. Sen är det 3 v semester sen jobba och sen semester igen och då åker vi alla till england. Ska bli kul killarna e så ivriga att åka de ser så fram emot att åka och träffa mark ... och yazmina men mest mark hehehe.

Nej om man ska ta och sova lite.


(skumt skumt skumt )

 

ska försöka skriva mer, om bröloppet och allt så jag att läsa om det själv när ja inte är så nervös hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback