Sova ute?

Idag e ja ledig efter min helg. Jobba från fredag till måndag men det va okej jobbade med roliga människor så då går tiden fortare.

Men nu e man ledig, sen jobba två dagra sen hemma med sjukt barn. För leo har ögon grejs inflamation.De ringde från skolan och sa att han måde skit och att ögat va dåligt.

Så han får vara hema och kurera sig, ska dra med honom till läkaren i morgon innan ja börjar jobba så får offer sköta resten sen. Han e ledig i 2 dagar så slitter vaba mer än 1 dag. Jag tjänar mindre och jobbar mindre på fredag så då får ja vara hemma rättvist? nä men man kan inte alltid vara det man måste tänka på pengar ibland tyvär.

Ronja har sovit ute idag, när vi hämtade Leo somnade hon så hon fick sova  ute i solen. Hade fönstret öppet medans ja fixade så, så fort hon sa mamma hörde ja henne. Det e så skönt väder, nu vill ja ha vår.


Har även fixat lite mer i Ronjas rum har målar fjärilar och myror i hennes rum. Lite så där roligt och på oväntade ställen så de blir roligt för henne. Hon älskar ju insekter så va kunde vara bättre. Dock gjorde ja ingen spindel (som hon älskar) Får se var man kan få till det? Kanske som snygga gardiner??? Hum nu måste j tänka här.


Funderar på att låsa bloggen hum hur ska man göra?

Kommentarer
Postat av: Yaz

Åååh va härligt att göra hennes rum till ngt hon verkligen gillar! Kan knappt vänta tills jag får se det :) Saknar dig så mkt bästis. Hoppas du kommer in på msn snart! Puss älskar dig

Postat av: Bästis

På vardagarna är jag hemma från 18.30 din tid så d e lugnt efter det :) mobil e väl lättast men jag har hemtelwfob bu, vet inte om det är en bra linje dock haha. Mailar mina nummer till dig på facebbook ok? Puss

2010-03-12 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback